Svar på tal!


Om ni inte ser vad et står så står det
Postad av: anonym...
Fett ful:blondinen. Den bruna var okey...:S

För det första.Jag vet att du inte kan se skillna på söt och ful för et är tvärtom fast mycket mer än okey på Becca! Hallå är du blind? För det andra. Patetiska jävel som inte skriver namn utan ett enkelt Anonym? Jag hatar sånna här jävlar som skriver så himla onödiga kommentarer om mig och mina vänner. Låt oss se ut somv i vill för vi bryr oss inte om era patetiska liv med lite förlust på hjärnkapacitet så jag och mina vänner har ett liv som vi faktiskt lever medans ni ****** sitter och skriver patetiska kommentarer så vi bryr oss inte!:O

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med, elaka anonyma j*vlar... jag hatar de som lägger ut onödiga komentarer... deras jävligt låga hjärnkapacitet bevisar att de inte har nåt liv och ingen bryr sig om de så de är patetiskt duma! I hate them so f*ck*ng much!!!!

2010-05-07 @ 09:59:32
Postat av: astrid<3

Den övre är jag

<3

2010-05-07 @ 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0