Natasja!:)

Natasja är så söt för hon e min peccannöt. Natasja är min ängel även fast hon är sur på en massa grejer. Natasja har mitt hjärta hoppas hon inte ger det smärta.Natasja är är min katt hon gör en massa spratt. Natasja är min pingla pingel...föresten hon e singel.Du och jag genom livet det är som givet, vi är som hund och katt, katt och hund när jag var liten ville jag vara i hop med jhon blund! hahaha älskar dig mest bästa bästis!<3333333333
längesen!<3

Haha bjuder!:)

PAYBACK!

Älskarej!

PÖSS PÅ ROMPAN!

Kommentarer
Postat av: TASHAS DANSBLOGG

F- inare än finast

R- olig!!!!

I- love u <333

D- järv, du är modigare än mig

A- lltid flum, jag har så kul med dig



Tack för att du finns, du lyser upp min dag<33333

2010-04-25 @ 18:19:22
URL: http://tashas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0