Förlåt!

För att jag inte uppdaterat så mycket men jag har typ varit med vänner och så...Här kommer typ lite bilder från i går och i dag! KRAM<3
Beccas nya kamera + moulie tröja!
Pööss!<3

biler från i dag!:)
Becca och jag hämtade gulkortet i dag. Rebecca saknar grönan.HÅLL UT GUMMAN, DET ÄR BARA 1 VECK KVAR!
jackan jag ska köpa i morrn. GRYMT SNYGG!:)
asså jag älskar dem här små conversen. Titta på min han gemfört liksom!
Haha, jag gick ut såhär på stan!
Vill ha väskan just nu!haha

Senare i dag på kvällen så åkte jag och pappa hem till Isidor och Björn och var där ett tag. Jag och Isidor hade lite kul. Asså jag har typ känt han sen vi var... asså sen BB! haha<3
Sötnos!

Kommentarer
Postat av: rebecca <3

you are pure evil frida ! :P

2010-04-18 @ 11:13:17
Postat av: Frida:)

Hahah, i know! youre my eviln gnu<3

2010-04-20 @ 20:26:05
URL: http://sweeteest.blogg.se/
Postat av: Isidor

Ey, WTF, VAD FAN GÖR JAG DÄR.

2010-04-22 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0