En vanlig söndag med moi:)

Hej, i dag gjorde jag inget speciellt....eller jo, jag åkte till mitt unerbara landställe och var typ där i en halvtimme för att titta till så att det inte var några inbrott och så:) Sen skyndade jag mig skit mycket till min cheerleaing för att mitt lanställe ligger typ en timme här i från så...<3 Min cheerleading började kl. 16 så jag bytte typ om i bilen och sprang dit! Där träffade jag mina cheeringvänner som jag kallar dem;) Vi hade kul och så... Sen åkte jag hem efter 2-3 timmars träning och var grymt hungrig! så jag åt en pasta med räkor och någon god medelhavssås! Sen pluggade jag as mycket för jag ska nämnligen ha SO, NO och matte patte prov (BAAJS!!!!) jag satte på en ansiktsmask som jag köpte på IN OCH FINN som ligger vid västermalmsgallerian som bara kostar 12 kr! Ett tips<3 Nu har jag as len hud vilket jag inte har haft i veckan (alla mina vänner klagar) HA DET BRA!<3//Frida:)

Ansiktsmasken på!

Jag, mat ansiktsmask, nallebjörn och fitt läxor!

Kommentarer
Postat av: Kassie:)

Guud vad skönt det ser ut. Var kan man köpa sån? Blev din hud len efter? Kram kassie!

2010-04-19 @ 13:55:33
Postat av: Molly utan Q!

Tja, var kan man köpa sån där mask. Det såg fett skönt ut och typ chilla i sängen!

2010-04-19 @ 13:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0